در نامه اي به وزير علوم؛
اعتراض  به تغيير مديريت دانشکده هنر اين شهرستان و انتصاب مدير غيربومي

یزدفردا "سرویس دریافت خبر "روابط عمومی :مسئولان شهرستان اردکان در نامه اي به وزير علوم نسبت به تغيير در مديريت دانشکده هنر اين شهرستان که بصورت تعجب برانگيز و به دور از شئونات اسلامي و اداري انجام گرفته بود واکنش نشان داده و خواستار اقدام لازم در اينخصوص شدند.

در اين نامه که به امضاي نماينده مردم اردکان در مجلس شوراي اسلامي،امام جمعه و فرماندار اردکان رسيده است و نسخه اي از آن نيز براي رئيس جهاد دانشگاهي کشور نيز ارسال گرديده است آمده است:همانطور که مستحضريد شهرستان اردکان با پيشينه غني فرهنگي و وجود علما و فضلا و بزرگان ديني و علمي همواره در زمره شهرستان هاي شاخص کشور قلمداد و مورد عنايت خاص رهبري و دولتمردان نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و هست و بحمدا.. از نظر نيروي انساني مجرب و متخصص سرآمد بوده ، به طوري که اکثر نيروهاي متعهد و کارآمد اين شهرستان در مناصب اجرايي،کليدي و حساس کشور به خدمت صادقانه اشتغال دارند.

در ادامه آمده است:با کمال تاسف و در استانه دور سوم سفر رياست محترم جمهوري به استان، مدير جهاد دانشگاهي يزد در اقدامي تعجب برانگيز و به دور از شئونات اسلامي و اداري و بدون هماهنگي با مسئولين شهرستان نسبت به تغيير رئيس دانشکده هنر و معماري اردکان اقدام نمود که اين تغيير خلاف انتظار و غيرکارشناسي ، موجب تعجب همگان و مورد اعتراض دانشجويان،اعضاي هيات علمي و مسئولين شهرستان گرديده است.

در پايان تاکيد شده است :با توجه به اهميت موضوع و به منظور جلوگيري از تبعات ناشي از اين امر، دستور فرمائيد موضوع در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گرفته و اقدامات جبراني لازم صورت پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا